Jump to content
Sign in to follow this  
Soreena

[MERGED] Bones II Shipping Excitement/Wave

Recommended Posts

Anyone elses tracking number not working??

 

Getting this message:

 

>>> UPS could not locate the shipment details for your request. Please verify your information and try again later.

 

 

Am i just checking to quickly and ups hasnt even gotten to that yet. Is reaper just that fast???

 

Also.... Since all the cool kids are doing it.

 

Wave one(waited for an opening though)

 

Hi there! We're shipping out your Kickstarter stuff!

 

You're getting:

2013 Core Set x3

Mister Bones x1

Lords of Darkness x2

Mouslings x1

Unleash the Kraken! x2

Heroes and Villains x2

Gelatinous Cube x1

Water Elementals x1

Hill Giants x2

Demon Lords x1

Dungeon Decor 2 x2

Blightfang Dragon x1

Devils x1

Master Series Paint Set x2

Verocithrax Dragon x1

Master Series Paint Set 2 x2

Numenera Monsters x1

Mashaaf, Great Old One x2

Expansion Set 1 x2

Expansion Set 2 x2

Barbarians x1

Khanjira, the World Breaker x2

Dragons Don't Share x3

Thank You Set x2

 

Your shipment was postmarked on 02-09-2015 and is being shipped UPS Ground.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wave 1, got the message 2/9/15. Locked on the day the pledge manager was opened?

 

You're getting:
2013 Core Set x1
Narthrax Dragon x1
Mouslings x1
Unleash the Kraken! x1
Oh, Rats! x1
Gelatinous Cube x1
Blightfang Dragon x1
Cinder Dragon x1
Master Series Paint Set x1
Expansion Set 1 x1
Mashaaf, Great Old One x1
Expansion Set 2 x1
Dragons Don't Share x1
Thank You Set x1

Your shipment was postmarked on 02-09-2015 and is being shipped UPS Ground.

 

>> Am i just checking to quickly and ups hasnt even gotten to that yet. Is reaper just that fast??? 

 

Yep! I think I've seen that message before with retail companies?

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just checked again. I locked in my order 1/12/14. Apparently I refused to use holiday funds to bulk out my order. This seems to have cost me day one shipping.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't worry about the UPS number not working right away. I've found it usually takes a couple of hours.

 

Meanwhile, back in the Inbox...

 

 

... crickets quietly chirp ...

 

... a spider spins a web in one corner...

 

... a spambot slowly mutters to itself, confusing Viagra ads with baldness cures, creating a modern art sculpture in the process...

 

... small dripping water deep in the cavernous emptiness...

 

Ahem. Sorry. Carried on a bit there.

 

I know the email will come shortly.

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello all,

 

Wave 1 locked in on 12/11/13

 

Hi there!  We're shipping out your Kickstarter stuff!

You're getting:
2013 Core Set x1
Dungeon Monsters x2
Shambling Dead x1
Dungeon Decor x3
Beast Mode! x1
Bully for You x3
Sylvan Creatures x1
Swamp Things x1
Dragon Hatchlings x3
Under the Sea x1
Pathfinder Villains x1
Narthrax Dragon x2
Lords of Darkness x1
Mouslings x2
Unleash the Kraken! x3
Oh, Rats! x1
Gelatinous Cube x4
Greater Demons x1
Water Elementals x2
Hill Giants x2
Demon Lords x1
Dungeon Decor 2 x3
Blightfang Dragon x2
Master Series Paint Set x1
Expansion Set 1 x1
Bag 'O Bases x2
Mister Bones x3
Master Series Paint Set 2 x1
Numenera Monsters x1
Expansion Set 2 x1
Expansion Set 3 x1
Bag O' Bases Medium x2
Bag O' Bases Large x2
Troll Slayer Sophie x3
Mashaaf, Great Old One x2
Burrowing Horrow x3
Khanjira, the World Breaker x2
Dragons Don't Share x2
Crumbling Staircases x1
Crumbling Tower, Ground Level x1
Crumbling Tower, Upper Level x1
Thank You Set x1
Cadirith x1

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just checked again. I locked in my order 1/12/14. Apparently I refused to use holiday funds to bulk out my order. This seems to have cost me day one shipping.

Yeah, pretty sure I'm in the same (metaphorical) boat.
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wave 1, shipped 2/9/15, was locked in on 12/10/13.

 

2013 Core Set x1

Lords of Darkness x1

Greater Demons x1

Demon Lords x1

Expansion Set 1 x1

Expansion Set 2 x1

Mashaaf, Great Old One x1

Dragons Don't Share x1

Thank You Set x1

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Here's a stupid question: How do I know by what carrier my order's shipping?

UPS by default for domestic US orders. It will automatically convert to USPS if:

A) you used a PO Box address

B) you have an APO or FPO address (if you do not know what this means, you do not meet this condition)

C) you are not in the US.

 

 

OMG, Go get some sleep, it's way late.

 

 

~ S ~

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just received my Wave 1 shipping notice! I had locked in on 12/09/2013. :D

I actually received three notifications, each with different tracking numbers. Only one of them actually has my items listed though. Odd. *shrugs*

 

2013 Core Set x1
Narthrax Dragon x1
Lords of Darkness x1
Unleash the Kraken! x1
Oh, Rats! x1
Gelatinous Cube x1
Greater Demons x1
Water Elementals x1
Hill Giants x1
Demon Lords x1
Blightfang Dragon x1
Devils x1
Cinder Dragon x1
Expansion Set 1 x1
Expansion Set 2 x1
Numenera Monsters x1
Mashaaf, Great Old One x1
Khanjira, the World Breaker x1
Dragons Don't Share x1
Thank You Set x1
Cadirith x1

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

I locked in my pledge on 1-12-14. And now I'm looking at my pledge manager and wondering why I spent so little. $399. Though, I know why I avoided $400 because bad luck! Though...if I had pledged $101 more, I could have had more plastics. Ahhhh! Regrets!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Email from Reaper:

 

It has come to our attention that there was an error in our delivery confirmation database. Turns out that UPS truncated order numbers when sending data to us in some cases. Unfortunately, this means that you may have received an erroneous shipping notification this evening.

First, we apologize for the confusion. We didn't notice the problem until after we sent out the first day's emails, naturally.

If you also received an email today from UPS's QuantumView Notify system, then your package is on its way to you. If you received an email that didn't have what you ordered listed, or any number of oddities, then it's likely that you're still in the queue, waiting to be shipped.

It wasn't our intention to get your hopes up. We appreciate your patience as we get to the bottom of this problem.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just received my Wave 1 shipping notice! I had locked in on 12/09/2013. :D

I actually received three notifications, each with different tracking numbers. Only one of them actually has my items listed though. Odd. *shrugs*

 

2013 Core Set x1

Narthrax Dragon x1

Lords of Darkness x1

Unleash the Kraken! x1

Oh, Rats! x1

Gelatinous Cube x1

Greater Demons x1

Water Elementals x1

Hill Giants x1

Demon Lords x1

Blightfang Dragon x1

Devils x1

Cinder Dragon x1

Expansion Set 1 x1

Expansion Set 2 x1

Numenera Monsters x1

Mashaaf, Great Old One x1

Khanjira, the World Breaker x1

Dragons Don't Share x1

Thank You Set x1

Cadirith x1

Sounds like you may have gotten the bug as well as your shipping notice, then.

 

Email from Reaper:

 

It has come to our attention that there was an error in our delivery confirmation database. Turns out that UPS truncated order numbers when sending data to us in some cases. Unfortunately, this means that you may have received an erroneous shipping notification this evening.[/size]First, we apologize for the confusion. We didn't notice the problem until after we sent out the first day's emails, naturally.[/size]If you also received an email today from UPS's QuantumView Notify system, then your package is on its way to you. If you received an email that didn't have what you ordered listed, or any number of oddities, then it's likely that you're still in the queue, waiting to be shipped.[/size]It wasn't our intention to get your hopes up. We appreciate your patience as we get to the bottom of this problem.[/size]

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Do you all just need more pics? I could start opening up the bigger packages in my core and expansion so I can try and assemble them without glue to take pics.

None of your earlier pics goto anything but 404 messages. :huh:

 

 

Hmm maybe dropbox share links expire.  My bad for being lazy and just using it.  Will look into it and try to find a fix.

 

Edit: Links fixed on other posts.  I am a goob and moved images around in my dropbox directories after sharing them.  Ooopsie.

Edited by hungerfan
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

I got my above email from [email protected]

 

Should i be worried i haven't seen a thing with UPS's QuantumView Notify system in my email or anything. But i don't see any screw ups with the order though.

 

How can i possibly sleep now!!(over dramatic)

 

P.S. it has been frustrating at times but bravo to the entire reaper team you are all true professionals. And in a day and age where customer service is over looked, i only see you guys go above and beyond.(which reminds me i have to email you guys or something about receiving two of the same wings on a shadow dragons bone i purchased off the site, but thats for another time and email)

 

/end rant

/try to go to sleep!

Edited by gowiththeflow
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Maledrakh
      Every so often, a model catches my attention. Sometimes because it is excellent and inspiring, sometimes because there is something off about it. Sometimes the model is both.  Here is one such example:

      Yeah, it is the angle of the buckler thats just wrong. It simply should not happen. It triggers my OCD.
      This is the "Gnoll Warrior" from the "Thank You pack" add-on in the second Bones kickstarter. During the kickstarter it was presented as a line concept drawing and as is usually the case, the resulting miniature ends up slightly different. Still a perfectly good representation of the original concept art, but anyhow.
      That said, I do understand that one-piece castability requires certain angles and alignments for the mould to work, and to get the detail in the shield to show it cannot be sideways in the mould. There have been plenty of examples of minis in strange poses and/or holding things at strange angles because of this.
      This Gnoll is also stylistically rather different from the other Gnolls Reaper makes in Bones, perhaps it's just not so comic-like?
      But I ramble.
      The other day as I yet again was perusing the Drawers of Doom™, I picked this one for the painting table. But first it got to meet Mr. Scalpel for a field amputation followed by a quick rotation and graft:
      One drop of superglue later the case of the misaligned buckler was solved.
      Add a base and some paint:

      Good thing classic Bones material is really easy to slice and reposition. Such an excellent material for convertions as well.
       
       
       

      Jagged white parallells of sharp fangs emerged into the campfire light, then a staring yellow eye. Inquisitive, roughly probing clawed fingers followed. Snorting, foul breath enveloped me, causing me to gag.
      It jerked its beast-like head back, loud barks of mocking laughter spraying spittle in my face as I tried to stand my ground.
         "I smell fright, little man", the gnoll rasped out at last. "Why's that parlay-totem here?"
       
      This mini was finished September 12th 2020.
       
      77388 Gnoll Warrior
      From the second Bones kickstarter 2013
      Reaper Miniatures
      Sculpted by Bobby Jackson
      classic white Bones PVC
      40mm base
      available from reapermini.com
    • By Maledrakh
      The last few weeks have been very busy with very little time or inspiration to paint, as the general lack of posts lately will bear full witness to.
       

      As you might imagine, I was going for green magical flames.  I struggled with this, and it did not turn out as I had envisioned it.
      This one I count as a bit of a failure, and I am not at all satisfied with how it turned out. Maybe I will repaint the whole thing at some point but for now I am rather sick of it.
      At leaast it does look much better IRL on the table than when magnified in photos. Somthing which is a small comfort. The white for "teeth" does not work at all in the pictures and I might just redo that part and leave the rest alone. Or not. The wierd thing is that the white "teeth" are not that bad IRL. But once seen, it cannot be unseen...
       

      What is this sorcery?! 
      Gah! Even the captions are uninspired. I should probably just go to bed.
       
       
      77352 Demi Lich
      Bones 2 Core set, 2013, from the Expansion set #1
      Reaper Miniatures
      Sculpted by Julie Guthrie
      Made in Bonesium PVC
      30mm base.
      available from reapermini.com
    • By Maledrakh
      Your basic normal-sized wolf:

       
      And Black Panther.
       

      Alas, the fangs I painstakingly painted in do not show up in the photo.
       
       

       
      Wolf animal companion
      Big cat animal companion
      From the 77216 Animal Companions pack
       
      Reaper Miniatures, Bones 2 KS 2013 core set
      Unknown Sculptor(s), although the wolf makes me think Julie Guthrie
      Bonesium PVC.
      25x50mm oval 3D printed lipped bases
      available from reapermini.com
       
    • By BananeDC
      Here is my Kanjira. The pose of the monster made me think it could be a good idea too make it emerge through the Trees. A vision of Knightmare, for sure.
       

       

       

       

       

       

       

    • By EvilJames
      Also did a quick speed paint of two statues. Not sure were the other column is at the moment, but this one was out while I was painting the angel of death so it got paint too.

      She fit very snuggly into that base. I'm debating whether or not she'll stay in it.


       



       

      The pair. Also the angel without the base.
  • Who's Online   25 Members, 2 Anonymous, 53 Guests (See full list)

×
×
  • Create New...